2017年1月29日星期日

年初一


丁酉雞年大年初一。

大伯遠遊澳洲未返,
之前本已說好押後至元宵才在廚神府團拜。

雙英遂一心以為今日會是多年以來難得一個清靜的大年初一。

可是...,
廚神中午忽來一通電話又邀過府食飯。

哈,縱人未齊全,
雞年的大年初一仍免不了要拜年熱鬧一番。








 首嚐餡乃原味芋茸的鹹湯丸






6 則留言:

  1. 雞年伊始,事事順遂,龍馬精神﹗
    粒瑤柱五蚊銀咁大,名貴菜式 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話。
      HK五蚊銀有幾大, 已印象糊模矣, 哈哈。
      現在乜都名 "貴" 架喇, 昔日縱是尋常之物, 以價錢來說, 如今都覺得係 "珍貴" 的了。XD

      刪除
  2. 每年年初一我都會上山頂行大運,原本今年亦如往年,但我老公嗰朝話見攰想休息,於是今年留喺屋企也樂得清靜。延至今日黃昏出發,諗住上山頂睇夜景,點知仲旺過旺角,行完大運食埋晚餐,遊人還未散去,排隊等車落山的人龍繞幾重圈才望到龍尾,唉!明年咪攪。以往早去行完大運,食埋午餐然後再步行落山腳,在薄扶林道路口等車歸家好順利的。黃生,雞年伊始,祝福你們身壯力健,四季平安。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都習慣趁過年那幾天上山頂行大運, 姨仔也是年年同外母去行。我諗愈晏愈多人, 朝早去可能比較好尐。
      我亦祝你們雞年好運, 萬事勝意, 身體健康!

      刪除
  3. 大sir,我倆老祝你及大嫂雞年好運,身體健康!(奀豬)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      我都祝賢伉儷雞年大吉,從心所欲,身體健康,週遊列國,食前方丈。 XD 

      刪除