2016年11月11日星期五

求證。舉證


近來經常光顧的這間日式自助餐餐廳,
有一兩位侍應姐姐已經認得我們。XD

我們通常比較早到 (所以姐姐有尐印象?),
 那時顧客尚不多,
 姐姐得閒會謦幾句。

知道我們未試過在星期五、六、日幫襯,
"好抵架,雖然加3蚊,但多好多嘢食..." 。

見姐姐熱心推介,
於是星期五驗完身之後,
 翌日星期六出動前往求證。

刺身多了甜蝦、帶子,
兩樣都是我們愛吃的。
 甚好。

 ^-^



燒羊架,啱我,食埋大人嗰份。


試過之後,證明姐姐所言不虛 ~
逢五六日加料縱略貴3蚊相對都仍較平時抵食。

 姐姐還叫我們買張 $30 的VIP 咭,
因為目前現金結帳九折的優惠快將取消了,
有這張VIP 咭則隨時都有九折。

$30 張VIP咭,
 有效期一年。
 買咭回贈一張 $25 消費咭,
都化算嘅 ~ 否則就唔會買喇。

看看幾時再去用了張咭,
 以免萬一間嘢摺埋自己蝕大本。
...XDDD



--------------


上星期驗身先由姑娘量血壓。

落筆打三更,
瞄到係 143/9X/112,
稍歇姑娘再同我換手量第二次,
嘩,上壓更見155 ~ 樣樣都再高尐。
唔係下話?!

同白袍老友 "謦欬" 之初,
 佢不動聲色。
 由頭問到落腳有乜唔妥,講到尾, "尐血壓.........喎"
"......喺呢度度親都高...。"
老友仍記得我同佢 "對" 過部機,
"上次自己驗係幾耐前? "
"大約兩年前...。" :P
話佢知要問人借機,所以...。
"最好三幾個月驗一次喇...。"
"哦...."

預備稍後去聽驗身報告時再向老友舉證。

自己在屋企隨機量出的讀數一向脈搏偏高(?),
上下壓大概處於擲界邊緣(?)(已屬於前期?),尤其下壓;
 兩年前亦係差不多這樣情況。
那次白袍老友沒說甚麼,
有問佢脈搏是否太高,
 回說去到100左右都算正常(?)。

 其實自知好多嘢都已經略略過界或擲界,
 所以雖懶亦不敢完全唔做運動 ~ 做得幾多得幾多,
否則,嘿嘿,可能要提早食多幾粒藥。
:P





每次驗完落簿之外,
今次更影埋相,
 必要時畀老友睇埋。


--------------------

後記
17/11/2016

感謝兩位遠方故人關心
殷殷垂問
 且再補充近日續量的讀數

除脈搏偏高
上下壓都算勉強OK...卦?!  ;)

 希望白袍老友稍後從輕發落喇








9 則留言:

  1. 網上睇過有關資料,有說法話血壓與年齡掛鈎,年長的話,如果上壓低於120都要留意下咁話,如果你在107,分分鐘好過後生仔抑或要留意下﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 這十天每日度兩三次, 上壓波幅96-129, 下壓波幅77-90, 脈搏則在9X~10X之間。通常起床不久就樣樣都會比較低尐嘅。
      兩年前度出來的數據和今次差不多。
      但我每次在白袍老友處度樣樣都高過喺屋企度,上壓有時去過15X, 下壓9X, 脈搏11X, 嘿。
      若這個是真正的平常血壓, 要食藥控制架罅。所以白袍老友比較緊張, 因為長期如此, 出事的機會大增, 可以好大鑊甚至會令人瓜柴的。兩年前我依囑出示在屋企自己度的數據, 更拎埋部機去同佢部機"對機", 當場先用我部機度, 見上壓153(?), 心中暗喜 :P , 再用佢部機度, 又係15X, 當堂鬆了口氣。XD
      今次影埋相, 免得萬一佢懷疑我老作尐數據時再可以舉證。
      其實每次度血壓時個人當時的"狀態和情緒" 很會影響度出的來的數字, 偶然一兩次或三幾次的偏低或偏高數字未必係如實反映日常 "實在" 的情況。所以懷疑有問題時會觀察一段日子, 並視乎身體有沒有其他相閞癥狀(血壓高會不時頭痛, 血壓低會暈眩之類?)。
      上壓我試過9X添, 不過大多數都在12X之間。下壓反而低唔到幾多, 多數在8X之間。其實嚴格來說, 若果後生, 已經不大理想(有所謂高血壓前期的這個名詞, 糖尿病亦然, 大槪即是處於擲界或接近擲界, 若不能從生活習慣和飲食方面得到改善, 往後發展成病的機會大增)。考慮自己年紀有番咁上下, 以此加入評估, 我諗都勉強OK卦?!)。(阿Q, 不知白袍會否如是想呢? XD)
      至於你說的年紀大的人上壓低於120要留意, 某些情況之下也有道理。若果血壓過低, 一樣也不是好事, 要查出血壓低的原因。譬如一些運動員,佢地的血壓和脈搏可能比一般人低尐, 那算是"正常的。假如係因為心臟或其他問題而致, 就要小心留意。
      自己知自己事, 點會好得過後生仔吖。哈哈, 自忖若果有問題, 我是我應該偏高多於偏低的 ~ 好高唔高, 血壓高, 脹然!
      講完前仍要阿Q一下, 驗完身已十一、二天, 醫務所冇電話召去聽報告, 希望今劑可以過關喇。 XD

      刪除
  2. 家用血壓計通常量得低啲,我用屋企部機量血壓,次次低得驚人,上壓100都冇,下壓60幾都試過。但我去政府診所睇開醫生量就次次都好正常,有人話用屋企部機量,通常加大10%才可作準。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩年前曾拎自己部機去醫務所同佢嗰部對機(兩部一模一樣), 先後度出來的數字大概一致。因此他算是認可我在屋企自度的數據(有些特別情況我會加以註明)。
      在我來說, 偏差主要應是在醫務所度的多是在心情緊張(心想放鬆, 但就難以自控而愈弊 XD)、未完全坐得定抖順條氣的狀態下所引致的。

      刪除
  3. 去到診所通常坐定15分鐘後才量血壓會準啲,以前幫亞媽覆診每次都要先量血壓,有時會偏高,姑娘會叫睇完醫生後再量過,通常又會低番啲。可能是老人家心情緊張,之前又舟車勞頓,騰來騰去所影響。血壓藥食開要長食,最好唔駛食啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺醫務所度親都高, 有時可能因為本身唔舒服, 有時跟隨姑娘慢慢行條走廊入房, 坐低就量, 未有坐定靜靜抖十零分鐘。不過照計去到14X-15X咁高, 應該主要都係由於心情緊張影響。 白袍老友有時因此笑我.."嚟到見醫生就咁高, 我唔係咁得人驚啫...。" XD
      呢兩三日度, 上壓多數在11X-12X之間, 未見過130以上, 應該OK 卦。
      至於脈搏逾百, 就比兩年前高咗。昨日上網查過, 目前仍食緊那粒針對蛇患後遺症的藥, 其中一個副作用係會令心跳加速, 懷疑或是原因, 遲尐見白袍老友時會向他求證。
      免得過確係最好唔使食藥。所以現在不敢怠慢, 朝早送完大人返工好多時自己都去 "晨運" (除了星期三 XD), 到附近的商場在室內行40~60鐘(60分鐘那日係想行完等隔離茶樓開門去飲茶), 好處係在室內唔怕曬唔怕冷熱, 就算冬天有風雪都可以照行。
      我成日慣講的是, 人力不可不盡...一些(XD), 其他的就交給上面嗰位架罅。

      刪除
  4. 以你年紀依家仲未駛食血壓藥算叻啦,好多都己經3粒藥丸唔少得的了! 你生蛇未好番晒仲要食幾耐藥?咁你算手尾較長喎,一般三幾個月會復元,原來都會番發的,我朋友20年前生過蛇,呢幾年身體出了毛病,先幾個月竟然連生蛇都番發,當身體免疫力轉差就乜病都發出來。行路對身體有一定好處,每天急步行30分鐘,持之以恒當會見到功效。依家啲手機可以下載APPS,記錄到你每天步行步數,又可量血壓及血含氧量都測埋,一機萬用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 虧精叻得去邊?
      不過, 以自己一把年紀, 咁為食, 又運動不足, 這些年仍免遭白袍老友口頭警告, 一年復一年, 都值得掩咀偷笑架罅。XD
      生蛇縱使清了病毒, 神經線受損之後, 復原期長短不一, 有些可以纏繞數年甚至更久, 期間仍會痛的。我的情況還好, 食一粒相對輕量的止痛藥(兼有一些安眠和舒緩情緒的療效)都算壓得住。曾問老友幾時可以考慮停藥, 佢話曾經有人試停三幾日就頂唔順, 再主動食番。仲話一粒的藥量甚輕, 頂唔順必要時可以打孖食添。試過初發病時的那種劇痛, 為之不寒而慄。有時忘記了食, 到半夜或第二朝, 就會 "感覺" 得到..."未食藥?", 攞藥盒一看, 果然成粒還在。XD
      白袍老友話今年開始我地可以打免費蛇針疫苗, 問我打唔打, 佢再補充話生完蛇之後五年內的復發率只大約5%左右, 而且我只不過剛過了大約一年。藥廠叫人生完蛇至少要半年之後才打得的。所以我都回說唔打住, 過多一兩年等過晒氣之後, 再諗打唔打。
      現在覺得似乎 "快行" 比較適合我, 話晒都幾十歲, 體力和關節等都可能頂唔順劇烈的運動。
      我邊會亦唔識搞咁多嘢架, 哈哈。現在朝早去行下都算係應卯而已, 行完有時間就做多一陣全身頭手足身的活動, 求其郁下, 等冇咁易扭親。

      刪除
    2. 今天剛收到詩人主任的詩, 其中兩句夫子自道:
      廉頗老矣不堪看,
      一夜三遺更漏殘。
      主任之夜遺, 想由腺體增生所致, 至於三遺之語, 應不必當真。 :P
      而此遺亦斷非貝戔工之遺也!

      刪除