2016年6月20日星期一

夏日雜食


近日陽光猛烈
天氣炎熱
大人甚少自己煮食
去到邊...食到邊

去完圖書館

順道多數會整個紅豆冰下午茶餐




--------------------

一兜友
瞓醒之時
已差不多夠鐘去接大人
頂住先



--------------------

靚妹侄孫上門
任佢玩...任佢食
食完黑芝麻雪糕

之後榨埋剩番尐半兜石榴...汁
飲完...話仲要
哈...下星期喇...




--------------------

廚神叔仔約居於加國的一班香港同學過府燒烤
有燒鱔喎...叫埋我地
即日買了個新爐添 
幾個同學夾手夾腳裝好即用

燒烤大餐

真係...好 ...大....餐





晏畫已經開始飲下謦下
樽中酒必空



廚神話佢地買唔到鱔
於是同大人早尐出門口
去搵鱔買
幸不辱命
不過呢水尐鱔細條...間嘢又賣得貴
呢度兩條架罅...每條得兩磅左右





HOME MADE
幾好食


有尐做嘢
有尐開枱
 有尐吹水
更有尐刨馬...咁刨法刨出來的或是醉馬
(今回輸了$150)
^-^




 澳洲大龍蝦


HOME MADE


也是 HOME MADE 的
豬肉乾
用免治豬肉生製
拎嚟燒


燒鱔







鬼佬豬扒


 羊扒


 牛扒




 廚神掌中的並不是掌心雷
而是好茶朋友贈妹夫的茶丸
係未經發酵的舊普洱





10 則留言:

  1. 呢餐甚合胃口.....燒蠔、燒鱔、沙律.....:P'

    回覆刪除
    回覆
    1. 若你恰巧遊經此地又得閒, 信可加入食團 ~ 我唔怕出聲的。XD

      刪除
    2. 睇下幾時~~~﹖以為將得自由,卻有些覊絆,身未必由己啊﹗

      刪除
    3. 正合頭像頂上那句..."此身長恨非我有"...耶?! ;)

      刪除
  2. 哈哈!我都想有幸加入食團,感受下你們一家又開心又熱鬧的氛圍。依家也很懷念那次在你家打邊爈,由廚神主理,是我有史以來最豐富的一次火煱,印象深刻。記得有粉腸,象拔蚌,白鱔片,好似仲有雞子,能吃到我平時打邊爐少吃的食物。廚神如返港開大食會,你邀請我,我唔客氣喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. (HING姐, 唔好意思, 這個留言係 "兩探高球場..." 那篇 "啟事" 中所說 "被放入" 的其一;今日才重見天日。)
      只要你們適值在加, 自己安排之外, 遇有甚麼值得參加的活動都會自動預埋你們的。:)
      那次臨別秋波, 大家食得開心, 留得個美好印象就好。現在記得的, 係人多熱鬧, 至於食物的類別就記不清楚了。哈, 你好記性尐...。
      要我和廚神一齊返香港, 並且在香港搞個大食會(想都恐怕苦無場地呢), 相信會比較難。
      幾時返香港, 食都係重頭節目, 到時且看點食法喇... XD



      刪除
  3. 呢餐我都咁食喎!��~師太話的

    回覆刪除
    回覆
    1. 是則賢伉儷食盡中(山)、西(班牙)、港、加矣... XD

      刪除
    2. 我地為左食可以去到…… 哈!睇下幾時可以去你處食吖!

      刪除
    3. 為食而來, 好易招呼啫。隨時歡迎...

      刪除