2016年5月23日星期一

雀戰。割青



星期六廚神急徵一腳戥場
並...另一煮飯......時的替身
即正選、後備各一
隨後又話有一腳要下午三、四點才到
於是雙英俱走唔甩了

買埋下午茶點
晏晝 1 時現身

他們打的是百搭牌+飛上飛落
自己沒怎麼練過這門以變化多端見稱的新派武功
加上老人腦袋不大靈光(其實後生時都係, 於今尤烈耳...XD )
故此在我是勉為其難
只抱著成人之美及慷慨就義的心態落場
大人? ...當然就磨拳擦掌喇...

打12番...C$1 / 底
舖舖大嘢架

與大人各打一枱
自己頭兩圈未曾食過糊
又出沖又輸自摸
十舖八舖已輸了廿幾卅底...
至南圈最後一舖才開糊

從此牌風略有進展而不致一面倒

悉力苦戰至開餐
終於可以工(+功)成身退矣
僥倖贏了30底...
一額汗... ^-^b
居然有人話我DUM(去聲)雞...喎...哈
XDDD

其實就算輸都抵
因為梗食番餐豐富嘅
企上自己個位...居高臨下

開餐鳥瞰圖


開餐完畢個個得閒了

憔悴斯人身退後
"冠蓋"滿座戰深宵

注: "冠蓋"
 在座有廚侶帝后、車行老闆皇阿媽(年許前差尐幫襯了)、唱戲女票友(夫隨)、
地產經紀子母、還有一個教育界...湊小朋友的... XDDD

齊齊埋首方城
不知人間何世矣



搞掂手尾
匆匆告退
蓋晚上另有重要約要呢...

中夜田戰正酣之際
大人意氣風發挾勝而歸
據稱贏了60幾底...

看來今回同枱三兩人肯定會有另類 "憔悴" 矣


-------------------------------


夏天氣息
燒烤味之外
還有清新的草香


有障礙物的如斯環境
要多少駕駛技術才剷得靚的




6 則留言:

  1. 嘩你同大人合共贏了90底?印象中大人好多時係贏家,果然雀藝超群。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有幾隻百搭牌在手, 就食親幾乎都十番八番以上, 輸贏都幾甘下, 所以雖只打一蚊底, 上落亦隨時幾十蚊。
      大人章稍低(不過打呢種牌牌章反而沒那麼重要)有時卻幾好運的。哈...

      刪除
  2. 我係奀豬吖!大人牌章好勁,十次有九次都贏嘅,重係大贏嗰隻添!��

    回覆刪除
    回覆
    1. 大人章遜於我, 運氣我不及大人。此亦..."豐茲吝彼, 理鉅能雙"...也耶?! 哈哈...
      我地近年其實少打好多, 尤其是我, 湊合才偶然一戰而已。想當年, 股、馬、雀(真雀、網雀)三項鐵人賽, "廢寢忘餐" 一語, 庶幾近焉; 如今俱由絢爛歸於 "平淡" 矣。

      刪除
    2. 都係嘅!我亦少左,可能搬左上中山喇,夢夢上來才玩下乍!法師直頭戒鬼左射雀添!依嫁活動只係唱下曲,寫下字,間中就揹背囊周圍去當旅行,我都服左佢!

      刪除
    3. 此一時, 彼一時。幾時喜歡做乜就做乜囉。現在你地長駐中山, 夢夢間中上下嚟, 你地間中返下香港...哈...。

      刪除