2016年2月1日星期一

雜記



羊年最後的圓月






------------------


某天包場







------------------


昨晚去飲


(虧精)......試沙煲  ~  重開酒禁
席上...紅、白、橙、茶...諸色雜飲
都係我嘅
而且全程杯未盡就已有人添加...

穩陣起見昨晚將目前每晚七時許食嘅嗰粒藥延至凌晨差不多兩點才食
蓋不敢酒、藥撞埋一齊
 反正凌晨OT未瞓

^-^












得閒無聊撩下隔離枱似乎眼瞓到已經耷耷地的靚妹侄孫...
回眸...不過就唔識笑
瞓醒今朝起身又特登叫阿爸阿媽帶佢上嚟同伯婆婆玩
 (平時星期日好多時一齊食早餐然後再上嚟玩陣才走..
奇怪靚妹又知道今日喺星期日...見佢老豆唔使返工? 咁星期六呢...?)
 可能鍾意我地.......任佢玩(包括個人)
大人話淨係我咋喎
(佢有時會對靚妹敦起個先生款)
XD


壽星奶奶所屬教會嚟飲的教友並獻唱福音粵曲助興
 哈, 鄰座吾弟亦技癢喺我隔離唱埋一份









------------------


再記

2月2日


呢邊的私家車行車證有效期係跟車主的生日月份
 部車上星期仍差少少...才行夠 1 萬公里

 星期一(1號)碰巧大人學校有日 P.A. DAY 假期
於是早上先往續牌
跟住去食餐閒日大人難得吃到的自助午餐



最多只可續 2 年
有多尐我都一次續多尐 ~ 煩少尐


一向只知星期二午、晚都有減價優惠
唔知星期一原來老人會有特別優惠
大人正價 $15.99
老人就 $10.99
比起平時的老人8折還減多些少
雙英夾埋同在星期二去食其實找數差唔多錢
但星期二全人類減價日食物質素方面比平日係略有不如的...

大人又係嗰句...
"你星期一自己一個人嚟食最抵!"

咁就真係... 一餐幾乎頂足三餐架
抵到爛
不過自己成日都話...一個人食冇癮嘛...

XD



印象中至少呢盅佛手瓜雪耳螺肉排骨湯...
星期二係冇得食嘅







------------------


星期二洗車日
接大人收工後洗車
然後同小饞兩仔爺食飯、睇戲 ~ 過嚟咁多年好似係第一次入戲院睇戲

XD

星期二票價平尐 ~  $8張飛
不知是否因為平而不設劃位
先到先坐


迷你戲院
我地坐那行之上還有三四行


未開場好多人無聊先玩手機
隔離大人同小饞...有欬謦
據小饞說戲院會在開影前提供一個有奬積分手機遊戲畀入場者玩
不過要先下載戲院個APP 先玩得...



究竟乜戲引到我去睇?
哈哈...咪...

IP MAN 3

而且粵語對白架...
似乎成間戲院都係華人
但係唔滿喎

XDDD



3 則留言:

  1. 唔知點解總提不起勁睇 IP MAN,一來對甄子丹冇乜興趣,二來背景都在“東亞病夫”時代,劇情亦離不開打鬼佬、蘿蔔頭,現在“強國”盛世,總覺有點與時代脫節,內容亦似乎沒有賦予新的“涵意”.....都是由宣傳、報章影評得來的印象,尚祈觀者指正。
    有云美國人多拍關於未來的電影,中國人就一味拍古裝片,這種“文化差異”,頗堪細味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小姐睇戲一向比較有要求, 對套戲好唔好睇又觸角敏銳, 所以沒睇此戲係明智的, 唔使睇 "寃枉" 戲。 XDDD
      現在容我這難得入一次戲院的觀眾自白幾句...哈哈!
      細佬、小饞和我, 主要都係睇戲裏邊的打鬥動作所帶來的即時官能刺激, 對戲的劇情、演技、內涵...等都係無乜要求 ~ 亦真係畀唔到觀眾的。
      撇開打鬥動作招式尚睇得下(加了一場對泰臣的噱頭, 麻麻兼不大合理), 以及依稀看到自已靚仔年代的幾個 "場景" 懷下舊, 其餘的自己都覺得...乏善足陳了。:P
      以 "武俠" 而言, 其實我喜歡看小說多過睇戲好多好多。曾經滄海難為水, 大作家退休不寫之後就連武俠小說都無乜興趣睇了。

      刪除
  2. 甄子丹唔多識做戲,木口木臉的,他的拳腿功夫是經武指設計比劃過,務求令觀眾睇得過癮,周時以一敵百都打不死的,不過,都好睇過成龍的。哈哈!記得年前有部王家衞導演的「一代宗師」由梁朝偉飾葉問就幾好睇,票房爆晒標。齣戲好多經典台詞,信報有個專欄作家講啲金句講左成個月,想唔去捧場都唔得。抄幾句俾你睇下:

    「人活這一世,能耐還在其次。有的成了面子,有的成了裡子,都是時勢使然。」
    「武術是大同的,千拳歸一路。到頭來,就兩個字:一橫一豎。」
    「說人生無悔,那是賭氣的話,人生若無悔,該多無趣啊。」
    「武林中有這樣一句話,念念不忘,必有回響」
    「世間所有的相遇,都是久別重逢」。
    這齣戲的影評很兩極,有彈有讚。不過,我覺得好睇,梁朝偉是一個很識做戲的演,章子怡在這齣戲的角色很討好,她演得又好,取了最佳女主角金像獎。有機會你不妨一看。
    黃生,恭祝你及大人在猴年身體安康,生活愉快。咦!你好似8號牛一喎,順便恭喜生日快樂,大吉大利 !

    回覆刪除