2015年8月26日星期三

弄B樂



這個暑假大人先後返了兩個星期學校的夏令營
期間有機會就帶侄孫返去HEA下
靚妹玩得十分過癮

有時侄女有事要辦
探知我地得閒
亦會來 "托兒" 一陣

 這個暑假同靚妹玩得較多
佢喺我地屋企的 "自由度" 甚高  :P
大人常說我極少對佢SAY NO ...好任佢 "魚肉" ...喎   XD

靚妹現在好玩...
當然要有湊仔十多年這麼經驗豐富的大人在場控制場面先得喇    :-D


-----

趁大人開學之前
今日老中青B四兜友去食 "星期二優惠自助午餐"

成人買一送一(需另外各買一杯飲品) ~ 由侄女和大人享用此優惠
自己落了 "單" 就享用老人優惠 ~ 減3元
5歲以下的靚則收2元
哈哈...至抵係靚妹 ~ 相信要蝕畀佢



 靚妹見到尐食物 "琳瑯滿目" ~ 總有不少熟識又愛食的
成餐 "嘩" 了幾次之多

食得開心
不過係齋妹嚟
鍾意食蔬果 ~ 連 "SUBWAY 包" 裏面的那種橄欖都愛食
對肉的興趣就一般 ~ 至少冇我咁鍾食食


拮起放到埋咀邊
見我影相 ~ 定一定
識就住等我影埋先放入口食...哈




 ---------------------


 早前大人同佢在學校玩水



 喺我屋企慣了...幾層樓 "爬上爬落" 搞搞震 ~ 乜都搞一餐
攞晒大人尐公仔放在床上
大人索性安排佢地... :-D



縱然個市驚嚇恐慌、生活枯燥沉悶
小人兒有時可以令尐大人鬆弛一下的呢...
 至於大咗或者激氣嘔血又是另一回事了

 ^-^


10 則留言:

  1. 呢個時候好玩,奶B時就論盡尐,阿媽可以放下假咯... ;-)
    醒目女黎啊﹗再大尐就可以同佢謦欬交流添。
    吾侄係牙擦仔,細時唔多“騷”我,而家有紋有路,同佢傾得兩咀架,而且,過黎我家時,就會話:鍾意你間屋,好有格調呀,好過我地.... 童言真係......如吾嫂在,面色會...... HAHAHAAAAA~~~~ ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 令侄口齒伶俐(是否有乃父之風?...:P), 相信時有佳句。 :)
      目前靚妹識聽幾多嘢下, 識指手劃腳及講BB話的單字; 好鬼好記性...。
      有時可能想學講長尐的...就只講開頭一兩個字音然後 LU...LU...LU咁, 好笑; 搞搞震畀阿爸阿媽鬧, 雙方企硬一陣(大家紥行馬之時爸媽不讓她扭贏的...), 冇人理佢, 佢耷咗就講 SOR...RY...RY(唔知點解會多個RY), 但好似係隨口UP, 絕不認真的。有次一齊去食自助餐, 我畀大人哦, 學靚妹的語調同大人講 SOR...RY...RY, 搞到佢地笑晒...。

      刪除
  2. 有細路係開心架 ~ 玩人地嗰尐、唔係自己湊喎 XDDD

    回覆刪除
  3. 細細個靚妹仔,兩文三語(甚至更多)最易吸收,只要多同佢講野及有適當環境,不知不覺間便會學識。

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚妹屋企目前刻意先用母語, 遲尐唔慌唔識英語。
      要經常有機會用才易為功 ~ 小饞細時講中文甚好, 有時還識用成語的, 可是一出去讀書之後, 就滿口英文, 廢晒武功了。

      刪除
  4. 小饞近況如何?最近少見他顯廚藝咁喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝HING姐垂問。:-D
      小饞讀多一年就畢業了, 他讀電腦的。這個暑假開始, 在一間甚麼甚麼科技公司(?)返工實習, 為期一年; 然後再重返校園繼續完成最後一年的課程。目前既學嘢又賺錢, 自言十分享受朝朝返工的 "生活" 。哈, 我笑說, 遞日大把時間你慢慢 "享受" 呢...。
      小子仍有在家煮下野食(通常晚餐佢煮一兩味 "主菜", 其餘由吾妹嚟..), 兩仔爺又時常出去食自助餐(吾妹不與焉; 小饞老豆比我更為食、更大食...。小饞大個仔, 近來我地比較少上去佢家食飯了, 蓋假期細佬及妹都會返教會...。間中就約佢地出嚟飲茶、食飯會方便一些。現在反而同侄女母女接觸多些...
      :)

      刪除
  5. 大學畢業生在多倫多搵工做難唔難呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己不太熟行情, 印象大致上不會好難, 不過就要視乎所讀的學科及市場需要吧。
      一般若果讀的係屬CO-OP(譬如小饞和佢姐夫都係讀電腦, 讀讀下要出去在相關的行業分階段實習總共要做年零嘢), 搵工就比較易的, 一來算係有些相關的經驗, 而且通常在實習時已與該公司打好了的關係, 遞日必要時想返去做都易話為尐。
      有朋友之子讀會計, 亦係差不多情況。不過早幾年讀教師就好似比較難搵工, 可能讀的人多, 現職者都做到正常退休年齡, 而教師位亦增長有限, 讀完出嚟要周圍搵工, 就算搵到都多數係做住替工先, 慢慢才能轉得份固定的教席。
      侄女以前讀牙科, 出嚟亦快搵到工, 那時我地 "跟" 住佢洗牙, 因為覺得冇咁痛又會 "加意" 尐...; 現在專職湊女, 我地就麻煩尐咯...。 :)

      刪除