2009年8月30日星期日

撥亂反正


隨著八月踏入尾聲, 兩個月的悠長暑假轉眼就將過去。大人返學校復工在即, 一對懶人都是時候調整一下最近相對放肆的生活秩序了...。

...暑假期間, 看完港股市況, 大可一覺睡至日上三竿, 幾時醒就幾時醒。騰空出來的慣性午睡時段, 投大人之所好, 任憑差遣, 她想去邊就去邊。於是一日三餐, 在外頭吃的機會自然亦多了---有時兩兜友逛街、有時朋友和舊同事邀約, 都離不開飲飲食食(當然有時開埋枱)......。 不消多說, 吃得太多、坐得太久對身體無益。就在早兩日欲雨未雨之際, 那隻天殘腳準過天文台, 發揮另類功能, 已先行預警---自覺痛風蠢蠢欲動(昨晚果然終於落出狗C!)。對此經驗豐富, 久病成醫; 連忙趁早即時啪了一日止痛丸, 希望不使影響行動。

自己饞癮已深, 一向都沒認真戒口(酒近年倒是被逼少飲了許多!)。不過既然警號又已響起, 還不知收歛, 暫避攖其鋒, 就是和自己的身體過不去...

尚有一個星期才重沿舊貫, 恢復晨曉六時多起床、大人帶飯返工、我瞓晏覺......的正常日子。大人已趁著今天得閒, 重掌廚政,
近來少有的正正經經在家花了足足兩個小時(), 煮番餐清簡住家菜, 避免再加深病情。餐前還榨了一杯水晶梨+生薯仔汁給我消解痛風餘毒()...

撥亂反正, 或者就先從這一杯、一餐開始...; 哈哈!


自刴豬肉+蝦煎釀豆卜煮冬瓜---功夫多, 所以搞左好耐; 餸成好味!


買不到合意的活魚, 焗兩條冰鮮秋刀---
肥美、又醃得入味; 難得還不太腥。
不過嘌呤高(?), 對痛風不利, 今餐不敢多吃。


紅莧菜滾肉片


大人雖未復工, 不過一係唔煮, 一煮則習慣食完尚有隔宿之餸...




7 則留言:

  1. 哈, 我第一個食先 ~~~

    回覆刪除
  2. 冬瓜煮豆卜我仲以為好容易嘅添...
    [版主回覆08/30/2009 21:28:00]主要是大人手腳較慢...

    回覆刪除
  3. 唓!有冇咁橋呀,我今晚又係食莧菜滾湯,又係豬肉撈蝦剁膠釀,不過我係釀涼瓜,哈!魚你就秋刀,我就食鯇魚.
    哈!哈!睇吓邊嗰煮得靚,味道就唔知囉?
    [版主回覆08/30/2009 21:52:00]早前你都好似整過釀豆卜炆冬瓜...可能大人從你處取得今餐靈感... ; 涼瓜大人就唔會整咯, 因為佢唔食的, 只會偶然榨汁給我飲。 工多藝熟, 餸擺出黎, 梗係你D係 "靚模" ... 晏的會過去看看, 即管比較吓, 學吓野...。

    回覆刪除
  4. Home cooking meals are always  the best!!
    [版主回覆08/30/2009 23:37:00]可是人心不足, 有時又心思思, 想試試外頭的誘人美食的呢... HAWA?

    回覆刪除

  5. 嘩! 都未開飯, 邊個偷食條魚...!!

    回覆刪除
  6. 哈, 梗係我喇...試味兼食住等! 失眠呀?

    回覆刪除