2009年5月2日星期六

好壞總無端



日前不知何故, 用IE瀏覽網誌時突然出現了版面異常、"回應功能" 失效等的問題...。

束手及無奈之下, 幸有高人指點迷津; 於是加裝了FIREFOX作瀏覽網誌之用, 情況才總算恢復 "正常"。適才心血來潮, 試用IE再去網誌瀏覽......嘿, 原來竟爾又無事了?! 

除讓人裝了FIREFOX外, 我在自己部機再沒做過也不懂做其他的甚麼手腳.....看來早前是吔YOO的問題!

堂堂吔YOO, 系統經常時壞時好, 好不令人氣惱!


 


4 則留言:

  1. 唔關雅虎事.
    係因我為你祈咗禱.

    回覆刪除
  2. 係因為你的祈禱, 我部機先時好時壞? 咁即係氣惱的對象應該係你... 

    回覆刪除
  3. yahoo係有問題...不過唔見得唔關IE或者你事...因為我地都無事...
    [版主回覆05/03/2009 13:46:00]可能係我個IE版本太舊, YAHOO成日UPGRADE系統, 所以整整吓有問題...你地個IE版本較新咪無事囉。但係唔明, 我都係用同一個IE, 之前唔掂, 現在又好似完全無事...

    回覆刪除
  4. Firefox as a browser is safer...most of the virus or adwares cannot penetrate that site...the problem with Firefox is that there are more restrictions to browse the web...
    [版主回覆05/04/2009 04:20:00]謝謝... 我對日新月異的電腦知識和資訊可說不求甚解, 也無心花時間精神窮追窮跟。個人的心態是---略知一二可以用到日常要做的事情就心安理得 , 因為還有許多其他有趣的玩意兒更加吸引...用到有問題唔識就問 "專家" ...... ...在方便和安全之間的取捨, 道理是知道的, 技術上點搞就矇查查...

    回覆刪除