2007年10月8日星期一

07歸港有感之(3) -- 魚翅送行大大梳


外母大人樂見女兒回港,接風及送行兩餐均請往吃魚翅。愛屋及烏,饞人與有口福焉!抵港甫落機當晚,即在地頭九龍城一間魚翅店開餐。該店舖小尚算企理,惜食物普通:盅翅份量不足,湯味不濃,略見稀lung lung,價錢卻要足;所點其他小菜亦一般水準而已,缺乏驚喜。我等吃得不太愜意之餘,外母大人未待離席已揚言稍後往星光行金島再吃一次!離港前夕,金島飯局一行九眾,大人幸記得帶相機拍照(也是在港唯一一次,哈哈!),趁剛剛網誌加相功能恢復,遂先還目食一盅。

 

翅多味濃,  稔滑又不帶灰味,食晒已半飽

 

用匙羹摷底, 見到成盅魚翅份量極多
 

鵝肉掌翼豆腐; 本來依次如小丘般舖得滿滿, 惟此乃當晚首上枱之菜, 人人急不及待, 於是先衝一輪然後拍照..., 拍時已剩下不足一半, 鵝片已全部 "失踪" 
 

煎倉魚,外煎香(泡油?)內爽滑, 件頭算頗厚, 甚有咬口; 可惜每人不足一件

蠔餅,一碟唔夠喉, 終於安哥!
 

川椒雞,已算乾身,不見成碟油
 

春菜蘿蔔煮排骨,菜滑、蘿蔔甜,湯汁好味


83 則留言:

  1. 回報外母大人盛情,一定要醒番隻心水股票佢買啦﹗

    回覆刪除
  2. 梗係識做啦, 你估白食咩, 響香港已經請左佢地三母女日本遊架嘞; 返左過黎, 同佢母女瞓身申請新股...但外母好野呀, 自己喺香港$32買中國人壽,  幾勇呀, 又俾佢烏到, 上星期$46沽左, 自愧不如, 重醒乜俾佢呀?!

    回覆刪除
  3. 係春菜呀!!!! 我好鍾意食架,可惜而家好難可以自己係屋企煮啦.

    回覆刪除
  4. soho升唔到暗盤價嘅﹗

    回覆刪除
  5. 今朝剛做完soho中國嘅上市掛牌儀式,潘生生得幾眉清目秀,同太太好襯,郎才女貌!不過而家都係升到9個幾,你有無抽到呢。

    回覆刪除
  6. 大哥,盅魚翅睇來好靚呀,貴唔貴架?記得幫我提醒金礦,要佢幾時也請我去食一盅呀?我都好想食,流口水添,嘻嘻!!!

    回覆刪除
  7. 唔好意思, 呢兩日嚴重睡眠不足, 今晚跟大人去家長屋企食完感恩節火雞返黎, 飯氣攻心, 剛才要恰一陣... 華華: 點解好難係屋企煮? 果晚D春菜真係幾好食架! 金礦: 隻野相對易抽, 多人中, 我諗(?)要消化左D沽盤先, 我仲未賣, 等吓先! i姐: 同大人一人配到1.5千股, 即共3千. 你採訪時潘生有冇靜雞雞話你知隻股會上到乜位呀? 哈哈!

    回覆刪除
  8. LL : 印象中價錢似乎係$170-190之間(?), 因為外母找數(口既). 呢間比第一餐九龍城果間貴10元/20元, 但食起黎差好遠, 呢間真係正好多, 唔怪得果晚閒日(星期四)都爆晒棚. 不如你同金礦今晚就去試吓啦, 當試菜囉, 好食就第日喺度......囉!!

    回覆刪除
  9. 嘩!!   真係好正呀﹐ D餸    阿大﹐ 你到底用邊個blog 架﹐ 成日走黎走去咁嘅﹐  尋日話用新﹐ 今日用舊﹐  你即係想新定舊架

    回覆刪除
  10. HEHE, 若果唔再壞, 就用番呢個囉,   唔好意思, 要你騰來騰去...

    回覆刪除
  11. 恭喜恭喜!    終於回歸 A 股市場,唔係,    終於回歸舊 Blog 啦! 阿大除咗識得食 (個翅真係好足料!    ) 之外,仲好識得做添呢! P.S. 估唔到今日個市先升六百幾點後收市倒跌六十幾點,真係估佢唔到!

    回覆刪除
  12. 嘩!睇見都流口水呀!搵日都要去食食!

    回覆刪除
  13. 馬克 : 果日波幅1600點咪仲厲害!!

    回覆刪除
  14. 夢夢, 得閒值得去試吓, D野好食, 服務員又好禮貎...

    回覆刪除
  15. 終於整倒相啦!呢幾各 blog 友百花齊放,可惜我唔得閒搭咀,遲 d 至同你地 up 過。

    回覆刪除
  16. 你兵分兩路咪得囉, 肉體坐係度做D慣性動作; 元神出竅, 同我地7-UP丫嘛!!!

    回覆刪除
  17. 果 d 餵鴨動作無咁易俾你元神出竅架, d 字仔蚊滋咁大隻,又要翻來覆去,小 d 精神都唔得!兼且成棚人響度做到火紅火綠,又點可以自己一個人上網咁礙眼丫!

    回覆刪除
  18. 阿大 : 因為煮春菜o既祕訣係要用<咸菜汁>,即係雜貨店一(光光)咸菜,裡面 d 咸菜汁.            煮出黎 d 春菜 & 白蘿蔔先至好味,用黎送粥一流. 而家想搵間雜貨舖都難, 仲要問佢攞咸菜汁仲難.

    回覆刪除
  19. 呵, 諗唔到原來煮春菜另有學問架...

    回覆刪除
  20. 華華:春菜絲、瑤柱絲同蛋白炒飯都好正架,試下啦,唔洗加<咸菜汁>,易攪好多。
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]食還食, 我其實都唔知春菜係乜菜黎? 以前屋企都好似冇食過(?). 哈哈, 街市有冇得賣架?

    回覆刪除
  21. 夢夢 : 用春菜炒飯?真係未吃過喎,有無機會試你d手勢先?

    回覆刪除
  22. 吓, 即係芥菜? 哈哈哈..., 我真係蒙過蒙太奇!! 多謝指教!

    回覆刪除
  23. 阿大: 你係度做咩呀?

    回覆刪除
  24. 佢地(口既)可能多野, 好多 都未有野睇喎!! 所以走黎我度UP下野, 頂吓癮先哩? 

    回覆刪除
  25. 噚晚睇機冇傾BLOG餘興, 有空檔就去瞓吓覺;  搞到今朝喺床碌左一排都瞓唔着, 咪開機睇囉..., 點知原來已經可以上番BLOG...不過你果個都睇唔到內容住.

    回覆刪除
  26. 唔係呀,我已經睇到晒啦.

    回覆刪除
  27. 咁你去法師度睇唔睇到野呀?

    回覆刪除
  28. 原本你個樣好似李龍基.

    回覆刪除
  29. 講乜呀? 突然整句咁野?

    回覆刪除
  30. 你又唔瞓? 好夜囉喎, 聽日唔駛返工呀?

    回覆刪除
  31. 我都係剛剛訓醒,因為今日返 8-1pm,放左工返屋企訓左一陣.
    要呀,聽日返兩點.
    而家先 11點幾咋.

    回覆刪除
  32. 我個日係 tv 度睇到李龍基唱歌,覺得你好似佢.

    回覆刪除
  33. 哈哈, 係咩, 最衰我唱歌唔得啦, 咪改個名叫李蟲基, 去走吓埠搵番多少都好丫.

    回覆刪除
  34. 我果便同睇得翻罅。不過對呢個版面有 d 唔習慣!

    回覆刪除
  35. 法師你都未訓呀?稀客喎.

    回覆刪除
  36. 法師, 可能你自己睇到自己咋喎; 我去又係淨係睇到版面...你試吓去馬克同華華度睇吓點...

    回覆刪除
  37. ok 呀, 我可以完全睇到法師個blog, 不過回覆個陣就唔係好穩定.

    回覆刪除
  38. ok呀, 不過回覆就唔係好穩定

    回覆刪除
  39. 我諗佢地都仲係測試緊,所以有時得有時唔得!我都要瞓罅,聽日同後日都仲要上去餵鴨!少 d 精神都唔掂!

    回覆刪除
  40. 好啦, 法師, 咁聽日再去你度睇吓點啦!

    回覆刪除
  41. 阿大﹐ 你好嗎﹖﹖  你地係咪忙著炒股呀
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]係呀, 而家一邊睇緊機, 一邊去貢吓D網友度; 幾日唔蒲頭, 好多人掛住你, 打鑼咁搵你喎...

    回覆刪除
  42. 阿大﹐   情人黎同你請安呀
    [版主回覆10/13/2007 14:10:00]唔敢當呀, 情人姐姐, 我地D化外之民, 真係冇你咁好禮儀, 幸勿見怪. 係囉, 周末都唔出去輕鬆開心吓?

    回覆刪除
  43.   好喇有相睇喇...............比你d食物引到好肚餓呀  樣樣我都鍾意食呀    日後可盡情跟大家分享你的加國生活喇 (特別係味食呢 )
    [版主回覆10/16/2007 15:27:00]喺你度目食唔少啦, 最近個BLOG加相功能恢復, 先可以還盅......(魚翅)...哈哈!! 日後......盡量喇, 不過其實部機仲有D唔妥, 喺唔可以直接在相機讀到D相, 暫時我要拎部相機去姪女處搞掂, 由佢部機抄D相或者SEND番俾我架, 所以會麻煩D...

    回覆刪除
  44. 情人都祝阿大日日賺到笑啦
    [版主回覆10/16/2007 15:29:00]呵呵, 若果真係日日賺到咁數銀紙法, 發達囉!!

    回覆刪除
  45. 哇, 好足份量的魚翅啊! 看到都流口水。
    [版主回覆10/16/2007 15:43:00]多謝光臨及留言呀!! 該店的魚翅的確很好食, 值得一試(哈哈, 我冇收錢幫佢地宣傳架!!) .

    回覆刪除
  46. 你條友O吾洗去我幅田度淋下水啦!攪到水靜河飛!

    回覆刪除
  47. 你唔係度, 金礦都少入去, 得我自己齋UP; 唔通學靚仔時 你我 講天空小說咁, 一個扮幾個咩? 大佬, 你就玩到魂歸離恨天, 樂不思BLOG, 咁耐先拋低呢句野咋......

    回覆刪除
  48. 後 生 仔 ﹐  老 身 拎 咗 個海 南 雞 飯 黎 俾 你 食 呀 ﹐   怕 你 第 三 期 發 肓 ﹐  唔 夠 飽 呀 !  得 閒 就 去 探 下 老 身 啦 

    回覆刪除
  49. 哈, 尊稱叫你聲 "情人姐姐" 啫, 唔止顛三倒四, 仲顛倒黑白添呀!! 通常認真夠後生, 先敢認老,  尤其係女仔添...; 見你不時過黎請飲茶、又請食月餅, 今次仲拎碟海南雞飯黎我度孝敬我呢個真正老人家..., 咁好啦, 你唔鍾意我叫你情人姐姐, 反正你咁後生, 我就恃老賣老, 不如改口叫 "小" 情人...... , 意下如何呢???

    回覆刪除
  50. HI, 唔好意思, 啱啱瞓醒咋...哈

    回覆刪除
  51. 想同你傾下偈都唔啱時間o既.

    回覆刪除
  52. 哈, 香港有股市就上午十時至四時長駐候教; 不過, 假期就冇定, 因為要爭取睡眠時間丫嘛, 瞓醒先開機睇吓囉, 唔好意思呀! 得閒我會密D開機架LA. 今朝有冇野講呀???

    回覆刪除
  53. PS  HKT晚上七時至午夜十二時(或更後)呢段時間係我(口既)黃金睡眠時段黎架.

    回覆刪除
  54. 明白. 唔怪逢(hk time)夜晚都搵唔到你啦,你去左

    回覆刪除
  55. 現在夏令時間時差12小時(多倫多慢), 半夜睇機, 上午收市間中偷雞恰一兩個鐘, 到4點後或瞓或唔瞓, 等送大人返工(7點前到學校), 回來才正式瞓番幾粒鐘, 瞓到果時醒就果時醒. 哈哈, 雖然無工返, 但係D時間都好似好逼咁, 有時連想去做吓運動都好趕咁.

    回覆刪除
  56. 我都知, 搵$$$$$重要 d.

    回覆刪除
  57. 話咩, 哈哈, 你估成日有得執架, 有時揩野架, 今日跌緊過千點, 嘿嘿...亦都唔係日日梗做買賣......不過手上有貨, 又仍然習慣香港作息時間, 而家夜晚想瞓一覺六七個鐘都唔掂, 因為慣左朝早瞓, 反正瞓唔着, 咪一邊睇, 一邊同你地傾吓BLOG, 一晚好快過.

    回覆刪除
  58. 尋日去左深圳按摩.
    19號去左寶馬山道賽西湖bbq ,ok喎,人又唔太多,又唔係好貴,你下次返黎,可以約晒班blog友去個度試下,不過最好唔係summer返黎啦.

    回覆刪除
  59. 哦, 唔怪得咁早啦, 晏D又可以去恰陣...... 手術前後你話去睇中醫調理, 你去睇得, 果個應該都係名功中醫架嘞, 不過都提吓你, 小心食中藥呀, 因為有D中藥成份可能會薄血或妨礙凝血, 對手術有影響架...

    回覆刪除
  60. 好呀, 我冇所謂(口既), 志在吹吓水, 啱咀型食乜都過癮. 我都唔想暑假返架, 喺加拿大住耐左, 越黎越怕熱. 不過大人一齊返就一定喺暑假, 否則佢唔夠假期. 若果我自己一個人返, 冇乜特別事情就梗係最好十一月稍後, 果時天氣涼D, 機票又平, 天冷又多D野食. 

    回覆刪除
  61. 我因為唔夠氣,成日頭暈暈,係肝腎不足,佢提番我條氣,但又唔可以補身.
    佢成日叫我放鬆 d,情緒唔好起伏太大.
     

    回覆刪除
  62. yes, 成班人食飯,我最enjoy 就係個氣氛,食物美味自然錦上添花啦,right?

    回覆刪除
  63. 啱架, 情緒好易影響身體, 不過呢樣野真係幾難控制, 身不由己, 主要取決定性格. 但性格之外, 自己亦要做D野幫吓自己, 多D戶外活動, 最好就係經常做D啱自己的動運, 做運動果陣可以暫時唔駛諗D煩惱野, 紓緩吓緊張或者唔開心D情緒, 而且據說做運動之時, 個腦會分泌D甚麼甚麼, 令個人有D愉快感覺架喎......

    回覆刪除
  64. 當然喇, 純粹講食野, 食完好快就冇件事, 不過加埋 "人", 就好耐好耐都記得. 雀仙大會個晚食過乜都唔係好記得, 但係班BLOG友笑語盈室,玩到顛顛DUT DUT(口既)情景, 仍似歷歷在目.

    回覆刪除
  65. 我呢個中醫幾好架,佢專醫好多瘤 &腫瘤,佢o既醫法係將你個身體調理好,
    用本身抵抗力去治理個病,
    所以如果醫好結果出黎,身體都唔會元氣大傷.
    佢成日要我早d訓,我都盡量,所以飲完佢d藥,我都會好眼訓.

    回覆刪除
  66. 以前都會去打網球,跑下步.
    而家就對壁球有興趣多d,不過就成日用左網球打法去打,個教練都算好心機,叫我慢慢黎,hehe.....

    回覆刪除
  67. 固本培元, 中醫的確另有一套. 我極少睇中醫, 並非不信中醫,  只是覺得坊間真正有料者少, 好難遇到個醫術同醫德都好(口既). 大人身體都算虧虧地, 你話果個咁好, 或者下次返香港, 搵你介紹吓, 等大人去俾佢把吓脉都好.

    回覆刪除
  68. 我都估唔到你地咁玩得架,因為最初提出o既時候,佢地都唔係反應太大,點知埋到位,個個都好投入.
    真係估你地唔到.

    回覆刪除
  69. 哈哈, 我都覺得好難得......,  你地係晒香港, 其實平時都可以搞D活動, 譬如一齊去吓行山或者旅行, 有益身心, 咁大班人, 我諗都幾好玩...(法師同金礦都係搞手理想人選, 不過就可能唔係個個夾到時間囉)

    回覆刪除
  70. 金礦係攪手理想人選?唔係掛?

    回覆刪除
  71. 佢帶隊都得架卦?! 不過而家就成日掛住搞2人組活動囉!

    回覆刪除
  72. 華華姐, 多謝你陪我呢個閒人傾左成朝..., 談興正濃, 本該繼續, 不過而家到左慣性小休時間, 要去恰陣至2:30...失陪一陣, 唔好意思!! HAHA

    回覆刪除
  73. 我都正有此意,talk u later

    回覆刪除
  74. 「谷咕!谷咕!」大朋友,夠鐘起身啦!
    [版主回覆10/22/2007 15:18:00]哈哈, 不勞夢夢 "鬧" 醒, 一到2點零, 生理時鐘自動瞓醒架嘞......上周末師太捨你而去, 你慳唔慳到D呀? 咁個滿漢基金咪冇進賬?

    回覆刪除
  75. 原 來 阿 大 你 今 日忙 著 招 呼 人 ﹐  所 以 唔 去 探 下 情 人 ﹐  等 情 人 果 邊 要 拍 烏 英 啦  
    [版主回覆10/22/2007 15:29:00]去過你處幾轉啦, 只不過嘛......., 你地D後生仔女講情講塔, 老人家對呢味野已經似有若無, 怎搭得上咀呀? 遲早效太上忘情, 唔駛用到忘情水架咯.

    回覆刪除
  76. 可否透露呢餐大約消費多少? d 食物好似好地道, 引到我流晒口水...
    [版主回覆11/02/2007 01:25:00]多謝探訪。當晚我地9個人, 一人一盅翅, 加埋相片D餸(蠔餅開雙!), 飲左幾枝大黑啤同汽水, 加埋白飯, 埋單接近3000蚊(好似在2千7、2千8之間? 唔多清楚因為唔係我找數架 ). 人均消費約300元左右, 不過淨係盅翅已經要180-190元, 貴雖然貴左DD, 不過就物有所值, 料正味佳, 相當好食。
    得閒黎交流吓D飲食心得喇, 我好為食架...  哈哈

    回覆刪除