2007年6月14日星期四

07歸港有感之(1)--歸港有期節目多


渾渾噩噩的日子好像過得特別快,距離上次返港已經三年。年初才打算暑假陪太座回港省親,轉眼之間,原來不足兩個星期之後便要動身。

最近半年多,在網誌和幾位香港的舊同事聊天,連帶亦與一些網友相談甚歡。漸次熟不拘禮,言語無禁。新知舊雨,聚於一網,自己亦覺是異數。以前見過有人用「世網」二字,覺得似是佛家語,當時頗感陌生,現在才見確切。香港和加拿大一東一西,相距十幾小時機程,不可謂近。如今大家可即時在網上你一言、我一語,感覺世界真如有一口網,橫一條,竪一條,東牽西拉,把大家緊密繫在裏面。這是尖端科技織成的現代世網!

早年單身時與朋友跟團去過幾次旅遊度假,覺得那堆鈔票買來的虛榮其實沉悶得要命:揹着相機拖着行李扮演小資遊客,那些所謂名勝大都無甚可觀,又食無好食,於是覺得沒甚麼吸引力,勞民傷財的勾當從此盡量少幹。清風明月目前用不着花錢家裏露台和窗外有的是,有閒情儘可夜夜欣賞。不知這算是人生智慧還是執着,自己已不會主動(可有時也要為陪太座而稍作妥協)單只為觀光遊覽而興旅行之念:旅行為的是看(陪)親人、看朋友,別的恐怕一概看而不見,無心裝載;此中還有一樣最重要的心頭好是為「美食」!

回港之行肯定辛苦,香港天氣悶熱和乘坐長途機的勞累想之生畏,可是仍「慷慨上路」,動力都是源於上面所說的個人理由。濶別多時,回港自然有諸多瑣事要辦。多謝那邊的同事和網友,預先提供許多訊息資料和幫助,省卻不少麻煩。有心人更相約抵港即先與筆談多月網友一聚,大家筵前亮相,可以一睹盧山!之後吃喝玩樂的活動相信還陸續有來。香港今年早熱又更熱,今次或會是移民後回港最「熱」、最「鬧」和最「好玩」的一次,對後二者有厚望焉!

 


43 則留言:

  1. 執齊行李未呀﹖

    回覆刪除
  2. 阿大歸港感觸多, 歡迎盛事多蘿蘿; 吃喝玩樂又派錢, 一眾網友笑呵呵﹗

    回覆刪除
  3. 而家冇乜記性, 成日驚掛一漏萬, 於是要打個CHECK LIST和備忘, 剛剛整好. 下星期尾才對住個LIST執齊D瑣碎野, 至於衣服反而冇乜所謂.

    回覆刪除
  4. 阿大哥哥,歡迎你同大嫂返來香港省親。最好移民回香港唔再返加拿大,咁我地就可以
    多d同你周圍搵好野食,仲可以教我買股票,哈哈!!

    回覆刪除
  5. 回流都未必冇機會,第日D環璄點,誰也說不上來。至於買股票,你唔驚累倒你,隔洋都可以大家研究吓。食野至啱我,今次番黎有機會指意你地D識途老馬帶我周圍去食架嘞。

    回覆刪除
  6. 風車草,想佢無得走好易,今次落場打牌我地唔打五一蚊,改打五一 passport ,輸幾多就撕幾多頁,睇下邊個頂得住!

    回覆刪除
  7. 我帶埋本舊(口既)番黎!

    回覆刪除
  8. 怕熱咪聖誕再返黎多一次law,  冬天玩o既食o既又唔同,  又可以攪個" BBQ大聯盟", 再唔係來多個"露天海鮮勁火鍋". 熱到死,節目只有在冷氣房"夏眠"  

    回覆刪除
  9. 說得有道理...不過咁就要629你識做, 等我執番多少, 幫補吓下次旅費啦...

    回覆刪除
  10. 係囉,洗乜執行理o者,香港乜都有,要乜有乜,乜都唔洗拎,淨拎十打八打象拔蚌,加國長腳蟹回來宴饗各親友啦,當然要預埋我地班網友哩。

    回覆刪除
  11. 先說痛苦經歷:上次返港, 回加時四喼裝爆, 由外母家搬行李落樓(冇(車立)!陰功!!), 太重拎到出事, 回來不久搞到要入廠修理,之後仲要就住就住傷口一大排, 養傷多時! 航空公司早排又已降低乘客攜帶行李重量上限, 故此今次希望盡量輕身上路, 唔會(敢)帶太多野! 臨走恐怕更要大費唇舌, 婉謝親友手信。不過今次好多網友新識初見, 佢地又客氣又盛情, 若果堅持送D黃金鑽石、法國松露菌等手信, 物輕慳位情義重, 也不好堅拒?!哈哈哈......至於象拔蚌和蟹腳香港都有得食, 更加新鮮, 有興趣一齊去食可也!!!

    回覆刪除
  12. 大哥:黃金鑽石太重了,所以你不用帶;但是、可以拎十個八個楓葉金幣番黎派比我地眾網友,唔洗太多架,夠派就好啦。

    回覆刪除
  13. 呵呵, 夢夢, 加國金幣就簡單得多, 我過年一般都會買些放在家裏全盒內。不過金幣恐耐不住香港熱天熱, 未到網友手上已溶化, 始終非M&M產品! 港產的又如何?

    回覆刪除
  14. 大哥:你攪錯左啦,唔係擺係全盒個D金幣呀,係擺係手飾盒個D楓葉金幣呀!一安士重一個就得架啦。

    回覆刪除
  15. 大哥:記得托D加松返黎烤金蠔呀!一路順風啦!

    回覆刪除
  16. TY, 夢夢! 可能網友發功, 以前D上機前恐懼症今次徵狀輕微, 至少冇成個感冒款上機. 希望有你關照, 在機上恰得番一兩覺, 咁就會覺得冇咁耐, 唔駛成日睇錶。不過已經帶左一D過期八卦雜誌消磨時間! 返到香港唔憂冇松, 到時一於夾手夾腳烤金蠔囉! 629見!!!

    回覆刪除
  17. 各位網友, 現在進入倒數階段, 稍後香港見!!

    回覆刪除
  18. 上左個大頭 o羅 o咼,真係阿彌陀佛﹗部相機 ok o番,睇到兼上到相 啦﹗

    回覆刪除
  19. 嘩 ! 做セ整個大佛頭呀?難道無其他相可供選擇?今晚同謝施主一班人入咗布袋澳食飯,每人$205元都算咁啦,不過謝施主就有d不滿嘞,因為d食物都比較大路d,你同法師幾時去呀?記得影相呀!

    回覆刪除
  20. 大哥:大喜呀!馬克度有方法唔使錢返加國呀!恭喜,恭喜!!!

    回覆刪除
  21. 「夢夢」好犀利呀!    做咗「穿 Blog 蝴蝶」呀!

    回覆刪除
  22. 「阿大」有冇諗過去 Cyber Cafe 或者 Coffee Shop 上網呀     ,應該好 D 喎!

    回覆刪除
  23. 肥仔,佢呢張大頭佛係我幫佢揀 o 既,粗就係粗左 d ,但係總算有個嘜頭,裏面重有個大字添,你有乜好相俾佢做嘜頭無丫? 佢 / 我已經食左幾鑊好甘架罅,如果連布袋澳都編埋入行情,睇怕佢 / 我爆燈之期都不遠囉! 707 你去唔去行文物徑呀?

    回覆刪除
  24. 影子,  肥仔, 個佛頭係法師幫我整(口既), 一為神功, 一為弟子; 我未有嘜頭前, 法師有次認錯金美拿做我, 對(金美拿)出言不遜, 講錯說話, 連忙補鑊; 所以去完大佛之頭, 求其搵張相做我嘜頭以便識認喎! 此亦合法師作風, 有d野搞到變左大頭佛, 連我個嘜頭都係咁, 我唯有認了!! 相機應該無問題, 係法師度ok, 應該係我屋企部電腦唔掂. 昨晚我地六個人都去左三聖村食海鮮, 我唔駛俾錢, 人均消費我諗都係約莫200零蚊, 有指至腕巨型賴尿蝦(三隻咋, 每人半隻), 鮮鮑(每人每), 九蝦 , 海班, 蠔, 蟹等, 料錢約一千元(?),  牌檔(有冷氣)幫襯左一個蒜茸白菜仔, 五枝黑啤, 五個白飯, 加煮工料錢共計500零蚊.

    回覆刪除
  25. 馬克, 多謝來訪, 冇機用遲左回應, 唔好意思! 我問過, 而家駐腳之香港別苑附近好以冇乜網吧之類舖頭喎! 你話夢夢係穿blog蝴蝶, 你又夠係周圍去啦,  不過你就可能係採花蜂咯, 小心d呀, 哈哈!

    回覆刪除
  26. 阿大食多我幾餐,睇怕宜家都追倒我 6.7 嘞!

    回覆刪除
  27. 我就住黎架, 有時食晏係圖書館街市入面熟食檔, 整碗粥, 加碟腸粉就算架嘞!

    回覆刪除
  28. 海記幾時去?

    回覆刪除
  29. 肥仔施主果日要返工,日頭去唔到 o勒,佢考慮緊夜晚果餐﹗

    回覆刪除
  30. 法師: 星期二我地幾點出黎? 趕得切, 出黎可以去食! 趕唔切就遲d我實有機會過海搞野, 到時約埋你去食囉!!不過要食黃昏, 食晏我驚熱到頂唔順, 你又要趕. 影子: 希望i姐夜晚得閒入到黎食嘞.

    回覆刪除
  31. 係喎,星期二都幾啱喎,不過我就驚晏左 d ,我地打算星期二會響梅窩出,順便睇下東涌交通方便左之後,果度會變成點,行得兩行多數都響果邊食埋晚飯。

    回覆刪除
  32. 到時睇鐘而定囉!! 時間唔啱呢, 12號攞身份證, 我晏d過海, 攞左咪可以跴落去食囉. 我諗我都係要飛左大人, 佢對d架喱汁興趣一般, 唔似我.

    回覆刪除
  33. 海記除左哩,燒爉都唔錯,不過肉類阿 meg 都興趣唔大,如果要食蒸鯇魚就要十一點零十二點,午飯時間太多人就唔好罅。

    回覆刪除
  34. 所以咪趁佢去左日本wet, 自已去食過癮d囉. 而家我7號至16號係自由身!!!

    回覆刪除
  35. 嘩!十日團你咪大出血!

    回覆刪除
  36. 夢夢果度麻雀長打長有喎!

    回覆刪除
  37. 佢地跟北海道團五日, 自己再留係東京五日(本來想三兩日咋, 不過冇機位返), 團費八千多, 共2萬鬆d, 個妹唔駛機票平d, 係日本join佢地. 我地出團費, 大人同個妹烚個老母, 留係東京就外母俾(佢買埋好多日圓預備姨仔用), 帶一大舊過去駛. 我就冇乜加重負擔, 預左出團費, 其餘佢地自理.

    回覆刪除
  38. 點解你地次次揀 d 時間,我都要返 2:00pm, 9/7, 11/7 唔得o既咩?係都要揀 10/7. 海記應該係我屋企附近.

    回覆刪除
  39. 華華放心, 10 號實唔夠時間去海記,一定要擇過日,到時再通知你。

    回覆刪除
  40. 大哥,兩點半已掛八號風球,你地有冇滯留呀?

    回覆刪除
  41. 大兄:你地貴人出門招風雨,搞到8號波,聽新聞知道航班照常。起飛時有冇驚驚地咁呢﹖我通常會在升空和著陸時有 d 緊張。回家安頓後要寫番篇“回加有感”呼應下 o咼﹗

    回覆刪除
  42. 夢夢、SHADOW:
    剛返抵家門不久!黃昏七時許出閘, 連行李車往弟弟處飲湯食飯, 再取回自己架車才回來. 稍後睇吓寫唔寫得出啦……

    回覆刪除